רושם ראשוני וכוחו של העיצוב הפנימי

רושם ראשוני וכוחו של העיצוב הפנימי

אומרים שאין שני לרושם ראשוני, עד כמה האריזה שלנו משפיעה על הרושם המתקבל אצל הלקוח, שעבורו פעמים רבות זהו המפגש הפיזי הראשון עם המותג שלנו?
רושם ראשוני וכוחו של העיצוב הפנימי
19/02/2019
"רושם ראשוני הוא הרושם המתקבל על אדם בזמן הנע בין מספר אלפיות השנייה[1] למספר דקות, במפגש ראשון עם אנשים אחרים. הרושם הראשוני הוא אחד המרכיבים המכריעים בקביעת התפיסה הכללית על אותו אדם. בזמן קצר זה נקבעת הדעה הכללית על האדם ובפרט דעה על המראה, שפת גוף, ריח גוף, צורת לבוש, התבטאות, מבטא וכדומה.
בכל פגישה חדשה בין אנשים נוצר רושם ראשוני כלשהו, וקשה מאוד לשנותו לחיוב או לשלילה. "אין הזדמנות שנייה ליצור רושם ראשוני", מה שהופך את הרושם הראשוני לחשוב מאוד ביחסים העתידיים בין אותם אנשים." (ויקפדיה)
כמו במפגש בין שני אנשים, כך גם בעולם הסחר האלקטרוני, המפגש הראשוני בין המוצר שלך ללקוח והרושם שהוא משאיר ילוו את המותג שלך עוד זמן רב ויכולים להשפיע מהותית על ההחלטה האם לקוח זה ירכוש ממך שוב.

חשיבות הרושם הראשוני באריזה
כל רושם שהאריזה שלכם משאירה משפיע ישירות על הצורה בה הלקוחות יתייחסו למוצר אשר ארוז בתוכה. אם האריזה שלכם היא מעניינת, מעוצבת וייחודית – כך תהיה גם חווית הפתיחה של הלקוחות. אם האריזה שלכם משומשת ומוזנחת, הלקוח מידית יחשוש גם לאיכות הפריט שבתוכה. מחקרים מראים שהתרשמויות ראשונות לא נעלמות, אפילו לאחר שהלקוחות זיהו עובדות שהתנגדו לאינסטינקט הראשוני שלהם!
כדי לייצר רושם ראשוני חיובי, הוסיפו הערות אישיות על האריזה כדי לתת תחושה של אינטימיות ועיצוב עם טיפול ומחשבה על הלקוחות. בחרו צבעים אשר יהיו נעימים ומותאמים למותג שלכם,כדי שהלקוחות יוכלו לזהות אותו בקלות ולהתחבר אליו. לפעמים גם לוגו קטן עם הכיתוב הנכון, יכול לעשות עבודה אף טובה יותר מאריזה שהינה צבעונית ומעוצבת מכל צדדיה.
הטיפ שלנו – הפעילו את השכל הישר – אם אתם מוכרים שמלות איכותיות או בגדי ים מעוצבים ואתם שולחים אותן בשקית ניילון שחורה ופשוטה, לא משנה כמה איכותיות הן וכמה מחשבה הושקעה בייצורן, מרבית הסיכויים שהלקוחות יתייחסו אליהן כמוצר פחות אטרקטיבי ומושך בגלל המפגש הראשוני עם האריזה.
ואם כבר אנו עוסקים במפגש הראשוני וחווית הפתיחה, אי אפשר להתעלם מהעיצוב הפנימי של האריזה.

עיצוב פנימי – חווית פתיחה בלתי נשכחת
אחד הטרנדים הבולטים בעולמות הסחר האלקטרוני הינו עיצוב של חלקה הפנימי של האריזה, כאשר חלקה החיצוני נשאר נקי וחלק. מכיוון שאתם תלויים רבות בחברת השילוח עמה אתם עובדים ובמסמכים שהן דורשות להדביק על חלקה החיצוני של האריזה, מומלץ להשקיע בחלקה הפנימי של האריזה ולהשאיר את החלק החיצוני "מועד לפורענות". אמנם הרושם הראשון הינו בהכרח יוצר את החוויה שחלמתם אצל הלקוח, אך אם עושים זאת נכון לאחר שהוא יפתח את האריזה הכול ישכח במהרה.
המלצתנו היא להשקיע בהדפסה עם הלוגו, כתובת האתר, מוצרים נוספים וכו' אשר יכולים לגרום ללקוח שלכם לרכוש דברים נוספים או להמירו ללקוח חוזר. אז איך אתם יכולים להשתמש בחלקה הפנימי של האריזה? הנה כמה הצעות שימושיות:
• כתובת האתר – בתוספת תמריצים לביקור באתר
• מידע נוסף על המוצר שבאריזה
• הנחות ותמריצים לרכישות עתידיות
• עודדו את הלקוחות לשלוח את פרטי הקשר שלהם לקבלת מתנה בחינם.
• תוכן איכותי ומבדר אשר יגרום ללקוחות שלכם לחייך כאשר יפתחו את האריזה ולזכור את החוויה
• מדבקה מעוצבת עם כל מה שעולה בראשכם

אצלנו ב Pack-Ly תוכלו להזמין אריזות איכותיות ומעוצבות בכמויות קטנות במיוחד ולגרום לרושם הראשוני של המותג שלכם להיות בלתי נשכח. נסו אותנו