ה-EXTRA MILE של קמפיין מימון ההמונים שלכם

ה-EXTRA MILE של קמפיין מימון ההמונים שלכם

בשנים האחרונות הטרנד של קמפיינים למימון המונים כדוגמת הדסטארט, תפס תאוצה ונכון להיום, מיליוני שקלים כבר גויסו על ידי מאות אלפי יזמים, סופרים, עמותות וארגונים והכל באמצעות התמיכה של הקהל הרחב. הרעיון שמאחורי קמפיין כזה הוא לגייס קהל אוהדים וכדי לרתום אותם להצלחה שלכם, יש צורך להפוך את התרומה לתמיכה, ולהעניק לכל אחד מהתומכים תשורה בשווי התרומה לקמפיין...
ה-EXTRA MILE  של קמפיין מימון ההמונים שלכם
21/05/2019

בשנים האחרונות הטרנד של קמפיינים למימון המונים כדוגמת הדסטארט, תפס תאוצה ונכון להיום, מיליוני שקלים כבר גויסו על ידי מאות אלפי יזמים, סופרים, עמותות וארגונים והכל באמצעות התמיכה של הקהל הרחב. הרעיון שמאחורי קמפיין כזה הוא לגייס קהל אוהדים וכדי לרתום אותם להצלחה שלכם, יש צורך להפוך את התרומה לתמיכה, ולהעניק לכל אחד מהתומכים תשורה בשווי התרומה לקמפיין. מעבר לתקופה המלחיצה והמאתגרת שבקמפיין כזה, היום שאחרי סיום הקמפיין מתארך לו לתקופה בה אתם כיזמי הקמפיין צריכים לעמוד בהתחייבויות שלכם כלפי התומכים ולספק להם את התשורות שבחרו להם במסגרת הקמפיין.

הם השקיעו בכם – עכשיו תורכם:)

אם סיימתם את הקמפיין שלכם בהצלחה, אתם ודאי נרגשים אבל דבר אחד אסור לשכוח – ההצלחה שלכם שייכת גם לתומכים שלכם. זו הסיבה שאנחנו מקדישים מחשבה לחלק של העברת התשורות לתומכים אשר חייב להיעשות כמה שיותר מהר ובכמה שפחות פשרות.

אז נכון, בכל חנות כלי כתיבה או סניף דואר קרוב, תוכלו להשיג מעטפות בגדלים שונים, אבל ישנן תשורות המצריכות הרבה יותר מפיסת נייר. נניח שאחת התשורות שלכם היא ספל מודפס, או שרשרת וצמיד. באמת הייתם רוצים לקחת את הסיכון, ולשלוח מוצרים כל כך יקרים במעטפת נייר או בקופסת קרטון ענקית של דואר ישראל?

השימוש באריזות קרטון קטנות או אריזות קרטון בעיצוב אישי המותאמות לגודל התשורה – הן קריטיות להגעת המוצרים שלכם בשלום אל התומכים. הם היו שם בשבילכם לאורך המסע המפרך, ומן הראוי שאת התשורה שלהם יוכלו לקבל בשלמותה ואם אפשר בתוספת טוויסט נחמד:)

אריזות קרטון מעוצבות – הדרך שלכם לומר תודה קצת אחרת

תארו לכם שיכולתם לשלוח את התשורות לתומכים שלכם באריזת קרטון מעוצבת הנושאת את הלוגו של העסק שלכם? אולי מדבקה ממותגת? או למשל אם יכולתם להדפיס מילות תודה על האריזה ולא בצירוף מכתב כמו כולם וזה אפילו לא היה עולה לכם יותר מדי כסף או מצריך מכם לשכור שירותי עיצוב גרפי.  עכשיו תוסיפו למשוואה הזו את תרבות ה-UNBOXING  שהופכת כל קופסת קרטון לחלק מהמוצר עצמו, ובעיקר חלק מהחוויה – אריזות קרטון מעוצבות הן לחלוטין משהו שמומלץ מאוד לקחת בחשבון כשאתם מתכננים את הקמפיין שלכם בדגש על חלוקת התשורות לאחר הצלחת הקמפיין.

כמה זה עולה לנו?

כשאתם מקימים קמפיין מימון המונים, יש לא מעט הוצאות שיש לקחת בחשבון בנוסף לעלות המוצר או היוזמה שאתם מנסים להפיק. עלות דואר, שליחויות, עלות האריזות, שיווק, יח"צ ועוד. האריזות של התשורות שלכם יכולות להיות חלק גדול במיוחד בהוצאות שלכם, אבל הן לא חייבות להיות כאלו. Pack-ly  מקבוצת נייר חדרה, השיקה בימים אלו אתר המציע לקהל הרחב, ולא אין צורך בידע מוקדם בעיצוב גרפי, להזמין אריזות קרטון איכותיות בהתאמה אישית. אריזות קרטון עם עיצוב או בלי עיצוב, עם הלוגו שלכם או בלי – והכי חשוב גם בכמויות קטנות המתאימות לכל עסק. אם בעבר יזמים של קמפיין מימון המונים ובעלי חנויות און ליין נאלצו למלא את העסק (או במקרה הפחות טוב, את הבית) באלפי אריזות קרטון למשלוחים, Pack-ly מביאה בשורה ובמחיר משתלם במיוחד.

באתר תוכלו למצוא מגוון של גדלים וסוגים במחירים אטרקטיביים ובאיכות הגבוהה ביותר בשוק, לא מצאתם מה שחיפשתם? לא נורא, יש לנו עוד המון דגמים – לחצו ממש כאן ובחרו את האריזה המתאימה לכם