כמה זה עולה לנו?

כמה זה עולה לנו?

פעמים רבות אנחנו שואלים את עצמנו: "אז כמה כסף אני צריך להשקיע באריזה?". כמובן שישנם משתנים רבים שמשפיעים על ההחלטה, אבל אנחנו כאן כדי לתת לכם את ההמלצה שלנו מתוך ניסיון, וכמובן מחקרים וסטטיסטיקות באתרים השונים מסביב לעולם.
כמה זה עולה לנו?
28/03/2019

לפני הכל חשוב לגלם את עלות האריזה בעלות המוצר שלכם.

אנו ממליצים לחשב את הסכום שעליכם להוציא על פי אחוז ממחיר המוצר אותו אתם שולחים.

ככלל אצבע אנו נתייחס בצורה הבאה לאחוז שיש להקדיש לאריזה מתוך מחיר המוצר

עמידות בלבד, מוצרים קשיחים ללא צורך או תקציב לעיצוב האריזה – 1%-2%

מוצר שביר, שימוש באריזה כמקדם מכירות/חווית פתיחה/הדגשת המותג – 3%-7%

כמות נמוכה של אריזות/אריזה מורכבת בהתאמה אישית – 8%-10%

מוצר יוקרתי, חשיבות גדולה במיוחד לנראות המותג – 11%-15%

אז איך נבחר את התקציב המתאים?

 1%-2% - רוצים להגן על המוצר מלכלוך ונזק, אבל מחפשים פתרון שיהיה ידידותי לכיס? בתחום זה לרוב ימצאו אריזות הקרטון החומות הפשוטות והנפוצות. לרוב מדובר באריזות העשויות מקרטון חד גלי או דו גלי להגנה מרבית, אשר נותנות מענה מדויק ואיכותי אשר גם מוזיל משמעותית את עלויות האריזה והשילוח.

3%-7% -  זהו טווח התקציב שהוא הסטנדרט בעולמות הסחר האלקטרוני ואנו ממליצים לרוב לפעול על פיו. האריזה שלכם הינה הפעם הראשונה שהלקוחות שלכם פוגשים את המותג ולכן, קיימת הבנה בעולם שהאריזה הינה חלק מהמאמץ השיווקי שלכם וככל שתשקיעו בה יותר תוכלו לבנות את המותג שלכם בצורה מרשימה יותר ולגרום ללקוחות לחזור ולקנות מכם בשנית.
בנוסף, במוצרים שבירים אשר מצריכים הגנה נוספת מלבד האריזה, נכניס לחישוב גם את המוצרים הנלווים אשר מגנים על המוצר בחלקה הפנימי של האריזה. המלצתנו במוצרים שבירים להשקיע עוד תקציב מעבר לבסיס כדי לוודא שהמוצר שלכם מגיע בשלמותו ליעד.
בטווח מחירים זה האפשרויות הן רבות ובהחלט ניתן לשלב בין אריזה עם נראות יפה אך גם עם העמידות הנדרשת. אריזות המזוודה, עם הסגירה שאינה מצריכה עזרי אריזה נוספים, הן המובילות כיום את עולם הסחר האלקטרוני וגם ניתן לבצע עליהן הדפסה ברמה גבוהה אשר נותנת לכל אחד את ההזדמנות לאריזה כפי שהוא תמיד חלם.

 8%-10% - אם יש לכם צורך באריזה מורכבת במיוחד או שפשוט יש לכם צורך בכמות מינימאלית של אריזות, זה עלול להקפיץ את התקציב המומלץ להשקעה באריזה כדי לקבל את הפתרון המתאים. חשוב מאוד בסדרי הגודל כאלו, לא להתפשר על הספק. בתקציב זה תוכלו בהחלט להשיג מוצר (אריזה) ברמה מאוד גבוהה, עם הדפסה פנימית או חיצונית או אריזה סטנדרטיות יותר בכמויות קטנות.

11%-15% - יש לכם מוצרים יוקרתיים במיוחד? מבינים את החשיבות של חווית הפתיחה והיכולת שלה לגרום ללקוחות שלכם לחזור שוב ושוב? אז זה בשבילכם, בטווח זה ניתן לקבל מגוון רחב של פתרונות, הכוללים הדפסות דו צדדיות, התאמות ייחודיות ושימוש בחומרים שונים.

עלויות נוספות

חשוב לזכור להתחשב בעלויות הנוספות שיש בעולם האריזות כאשר נרצה להזמין אריזה אשר דורשת עיצוב מוצר ועיצוב גרפי:
מבלט – חיתוך האריזה מתוך גיליון הקרטון נעשה על ידי מבלט שהוא קרש עץ ייחודי עם סכינים שמבצע חיתוכים בקרטון כדי לעצב את צורת האריזה הנדרשת. הערכת מחיר: 1500-2000 ₪ תשלום חד פעמי.
עיצוב גרפי - כיום עיצוב האריזה מתבצע על פריסה דו מימדית כפי שהיא תכנס בהמשך למדפסת לרוב אצל מעצבים גרפיים פרילנסרים או סטודיו לעיצוב – מדובר בתהליך מורכב אשר על המעצב להיות בעל רקע וידע טכני בעיצוב אריזות. הערכת מחיר: 800-1500 ₪ לכל עיצוב.

רוצים לעצב בעצמכם ולחסוך תשלום על מבלט ומעצבים? הקליקו כאן וגלו איך כולכם יכולים לעצב לעצמם את האריזה שתמיד רציתם