6 סיבות למה האריזה היא הכלי השיווקי שכל בעל חנות אינטרנטית חייב להכיר

6 סיבות למה האריזה היא הכלי השיווקי שכל בעל חנות אינטרנטית חייב להכיר

מכירים את המשפט: אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו? אם אתם בעלי חנות אינטרנטית, כדאי שתחשבו על המשפט הזה שוב.
6 סיבות למה האריזה היא הכלי השיווקי שכל בעל חנות אינטרנטית חייב להכיר
27/03/2019

בעולם הסחר האלקטרוני בו האריזה היא המגע המוחשי הראשון של הלקוח עם המותג שלכם, פעמים רבות האריזה חשובה לא פחות מהמוצר עצמו.
האריזה יכולה להיות האקס פקטור שלכם מבחינה שיווקית, ועסקים שיתייחסו אליה ככלי שיווקי ירוויחו תנועה רבה לחנות האינטרנטית שלהם וחשוב מכך לקוחות חוזרים.
אז למה בעצם אנחנו טוענים שאריזה היא כלי שיווקי שכל עסק חייב להשתמש בו ב2019?

מבדל אתכם מהמתחרים שלכם
אופנה? אלקטרוניקה? עיצוב הבית? לא משנה מה החנות האינטרנטית שלכם מוכרת, תמיד תהיה תחרות עם חנויות אינטרנטיות שמוכרות מוצרים דומים. האריזה, שהיא כפי שאמרנו המגע המוחשי הראשון של הלקוח עם המותג שלכם, יכולה לבדל אתכם גם בנראות וגם באיכות, ולגרום ללקוח לסמוך עליכם ולהעדיף אתכם על פני המתחרים. כיום ניתן להדפיס על האריזה אילו עיצובים שרק תרצו, פנייה אישית וקידום מוצרים נוספים, דברים שהלקוח בהחלט לוקח בחשבון כאשר הוא שוקל האם כדאי לו לקנות ממכם בשנית או ללכת אל המתחרים. בעזרת האריזה אתם יכולים למכור גם חוויה ולא רק מוצר.

100% מגיע ללקוח
כל מי שמזמין מוצרים באינטרנט אינו יכול להתעלם מהאריזה, אפילו אם היא רגילה ופשוטה הלקוח חייב לעבור דרכה בדרך אל המוצר שבפנים. ואם האריזה מעוצבת ומעניינת אז בכלל אין סיכוי שהם יפספסו... מבינים את הכוח? יש לכם פלטפורמה שיווקית מדהימה שבה אתם יודעים שהלקוח תמיד יגע, ירגיש ויקבל את המסר. בניגוד לפלטפורמות אחרות באריזה הפיזית כל מה שתחלמו לשדר ללקוחות, בעבודת עיצוב נכונה יגיע אליהם ב100%.

כרטיס ביקור
האריזה היא כרטיס הביקור של העולם החדש. אתם יכולים להשתמש באריזה כדי לספר סיפור על עצמכם ועל המותג שלכם.

חווית הפתיחה ורשתות חברתיות
בעולם השיווק ידוע שכאשר המלצה מגיעה מלקוח היא תמיד תהיה אמינה ופופולרית יותר מאשר עסק הממליץ על עצמו. כתבתם פעם unboxing ביוטיוב? ממליצים לנסות. כמות הסרטונים של פתיחת אריזות היא פשוט בלתי נגמרת. עכשיו, תחשבו שהאריזה הזאת הייתה האריזה שלכם, השקעתם בה, עיצבתם אותה, סידרתם את המוצרים בפנים, הלקוחות קיבלו אותה, פתחו אותה ו...וואו! חווית פתיחה בלתי נשכחת! מה עושים? ישר לרשתות החברתיות. מחקרים בארה"ב מראים שארבעה מתוך עשרה לקוחות יעלו אריזה שהיא יפה ומעניינת לדעתם לרשתות החברתיות, ללא תלות במוצר שבפנים. אתם בטח כבר מתחילים להבין את הפוטנציאל.

החשיבות שבמיתוג והזיהוי שלו
לכל עסק יש את הצבעים, הפונט והלוגו שלו, וכולם שואפים להיות מזוהים על ידי הלקוחות לאורך זמן. אם נאמר לכם נייק, אפל או אפילו קסטרו, כולכם תדעו בשניות איך נראה הלוגו שלהם ואילו צבעים מזוהים עם המותג שלהם, נכון?
אז למה שגם אתם לא תחזקו את המותג שלכם אצל הלקוחות? נסו לייצר למותג שלכם שפה, כזו שאם יתקלו אפילו רק בצבעים שלה או בפונט שלה על שלטי חוצות – שם המותג שלכם יעלה באופן אוטומאטי. שימוש בצבעים, טקסט, לוגו ותמונות על גבי האריזה בהתאמה למה שהמותג שלכם משדר ואיך שאתם שואפים להיתפס על ידי הלקוחות יכולים להזניק את המותג שלכם קדימה, ולגרום גם לכם לקבל את התודעה וההקשרים המידיים שיש לחברות שהזכרנו. המותג שלכם הוא הכוח שלכם.

הגנה

חשבתם, תכננתם, יצרתם, תמחרתם, שיניתם, ארזתם ושלחתם. נשמע תהליך מוכר? אז כולו לא שווה הרבה אם המוצרים שלכם יגיעו שבורים או פגומים ללקוחות שלכם. גם אם תהיו אלופי העולם בשיווק ויהיה לכם מוצר מדהים, אם לא תדעו לשמור עליו בשרשרת הארוכה שהוא עובר עד הלקוחות כל זה אינו שווה דבר. להשקיע באריזה, כבר אמרנו?

לסיכום,
אריזה היא הרבה מעבר למעטפת חיצונית. אריזה היא כלי שיווקי אשר האפשרויות בו רבות ומגוונות ובשימוש נכון תוכלו לבדל את העסק שלכם מהמתחרים, להגדיל מכירות, לחזק את המותג ולגרום לעסק שלכם להיות ויראלי ברשתות החברתיות.
Pack-Ly הינו האתר המוביל בישראל לאריזות לעסקים ובו מגוון פתרונות כולל עיצוב האריזה שלכם ללא צורך בידע גרפי עם מחירון גלוי ללא צורך לחכות מספר ימים להצעת מחיר. זה קל ופשוט, לחצו כאן וגלו בעצמכם.